Здрасти , трябва да качите поне един продукт или услуга, за да активирате профила си.

Качи
Atlasnet
от на 12 Март, 2019
36 прегледа

Приликите между българския и румънския пазар са основната причина за експанзията. Все повече румънци плащат с дебитни или кредитни карти, като през първото тримесечие на 2018-та година картовите разплащания са нараснали с 33% спрямо същия период на 2017-та година, сочи румънската Ziarul Financiar (zf.ro)

В същото време в Румъния няма установен лидер на пазара на мобилни плащания и дигитални портфейли, което създава страхотна възможност за вече доказан продукт като phyre. От решаващо значение за експанзията е и фактът, че в Румъния, подобно на България, не функционират Apple Pay и Android Pay.

Към момента phyre вече има над 25 000 активно плащащи потребители. По-голямата част от тях са от България, но възможностите, които предоставя румънския пазар скоро ще променят тази тенденция, споделят от компанията. “Нагласата и поведението на пазара в Румъния са сходни до този в България, с разликата, че тамошният е двойно по-голям. Имайки предвид и факта, че двете страни спазват еднакви регулаторни мерки, наложени от страна на ЕС, логично беше да се насочим на север”  – коментира Константин Джелебов, CEO на phyre.

За да си гарантира стабилност и бърз растеж, phyre разчита на партньорство с най-големия търговец на техника в Румъния – Altex. Компанията има над 100 физически обекта в страната, над 4 000 служители и стотици хиляди клиенти месечно. Освен технологични продукти, веригата предлага все по-широка гама стоки – от козметика до автомобилни гуми.

Партньорството на двете компании ще позволи на всички клиенти да имат по-добро преживяване при пазаруване в обектите на Altex, осигурявайки им удобство, бързина и проследимост на разходите. Разбира се, това е само началото и от phyre съобщават, че в момента работят усилено по имплементирането на нови функционалности, които ще донесат още повече стойност за потребителите.

В румънския офис на българската компания работят предимно бизнес ориентирани специалисти – маркетинг експерти и специалисти по обслужване на клиенти.  Целта на този ход е, компанията да бъде по-близо до румънските си потребители и да отговаря изцяло на нуждите на местния пазар.

Разработката и техническата поддръжка на продукта ще продължат да бъдат изпълнени изцяло от българския офис, който също ще расте като брой на служителите.

Основният фокус на phyre остава превръщането на дигиталния портфейл в първия избор на потребителите, когато става въпрос за ежедневни разплащания. Към момента мобилното приложение позволява плащане на ПОС терминали само с телефон, лесно издаване на безплатна виртуална Mastercard за сигурни онлайн плащания или на физическа карта, която може да се поръча директно от телефона. Потребителите на phyre могат и да разменят пари помежду си, като преводите са мигновени и напълно безплатни. Допълнителна екстра на дигиталния портфейл е, че в него можете да вкарате всичките си карти за отстъпки и да ги ползвате директно от телефона си.

 

Ели ЯНЕВА

Изтонник: financebg